עמוד הבית ניסור בטון בירושלים

ניסור בטון בירושלים

כל סוגי ניסור, חיתוך בטון וקידוח בטון בירושלים

ירושלים, בירת ישראל, מחזיקה בשיא של התחלות בניה בעשור האחרון, כשבשנת 2018 לבדה החלה בנייתם של למעלה מ 2,875 יחידות דיור.

בתור בירת ישראל, ירושלים היא עיר מרכזית במספר רב של מובנים: היא מהווה מרכז חינוכי עם אוניברסיטאות, מכללות ובתי ספר רבים; היא מרכז תרבותי, דתי והיסטורי עבור תרבויות ודתות שונות ומגוונות; וכמובן שהיא גם עיר מאוכלסת בתושבים רבים, שמספרם הולך וגדל בכל שנה. כדי לאכלס את כל התושבים החדשים האלו, הבנייה בעיר הולכת וגוברת, ומתווספים לה עוד ועוד בניינים, יחידות דיור, שכונות וקומפלקסים. 

הצמיחה בהתחלות הבניה באזור ירושלים, לצד מאות פרויקטים של התחדשות עירונית, שיפורי מגורים, שדרוגים ושיפוצים, מגבירים את הצורך במגוון פעולות בניה הקשורים לתחום ניסור וקידוח בטון מקצועי ללקוחות פרטיים, ציבוריים, מוסדיים וקבלנים. דניאל ניסור בטון וקידוחי יהלום, כחברה ירושלמית וותיקה, מעמידה לרשותך מענה מהיר, יעיל מקצועי ומסור למגוון שירותי ניסור בטון בירושלים, בית שמש, גוש עציון והסביבה, לצד שירותי קידוח בטון ביהלום במחירים הוגנים ואטרקטיביים במיוחד.

הפריחה הזאת בתחום הבנייה בירושלים גרמה לצורך מוגבר בכל מה שקשור לענף הבנייה והשיפוצים. אחד מהשירותים שחייבים להיעזר בהם בעת ביצוע פרויקט בנייה הוא ניסור בטון על כל צורותיו השונות: ניסור מדרגות מבטון, חומות בטון, דלתות בטון ועוד. אבל מה זה בכלל ניסור בטון? מתי צריך לבצע אותו? וכמה יעלה לבצע עבודת ניסור בטון בירושלים? כאן נענה לכם על כל השאלות, כדי שתצאו עם כל הידע הנדרש בנושא ניסור וקידוח בטון בירושלים.

אנו רואים את הלקוח כחלק החשוב ביותר במעגל העשייה והפעילות שלנו. תוך הכרה והבנה שלקוח מרוצה הוא השגריר הטוב ביותר שלנו לשנים רבות.

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון, כשמו כן הוא – מתייחס לפעולה של חיתוך בטון באמצעות מסור. כיום, ובחברות המובילות בשוק, נעשה שימוש בעיקר במסור שבקצהו יהלום, המאפשר חיתוך נקי ומדויק יותר, וביצוע של העבודה בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר (לעומת ימים עברו, בהם ניסור בטון היה מתבצע באמצעות כלים כבדים ומסורבלים, כמו לדוגמא פטישי אוויר).

מתי נבצע ניסור בטון בירושלים?

ניסור בטון, כאמור, מאפשר חיתוך מדויק ובקווים ישרים – ולכן הוא יתאים לחיתוך פתחים אשר צריכים להיות בעלי גודל מדויק וקווים ישרים, כמו לדוגמא חלונות או דלתות. כאשר הרצון הוא להשיג פתח עגול (כמו לדוגמא כדי להעביר צינור, או כדי לאפשר התקנת מרזב), אותה עבודה תתבצע דרך שימוש במקדחת בטון, שגם היא בעלת קצה העשוי מיהלום, ושפוערת בבטון חלל עגול.

אם מטרת ניסור הבטון היא להיפטר מבלוק של בטון או לפורר חומת בטון ישנה, העבודה יכולה להתבצע גם בניסור וגם בקידוח. למרות שמדובר בבטון שאותו אתם רוצים לסלק, העבודה עדיין צריכה להתבצע בזהירות ובאופן מקצועי ומחושב – בטון הוא אחד החומרים החזקים שקיימים, מה שהופך אותו למסוכן אם לא יודעים להתנהל עימו כראוי.

ניסור יהלום בירושלים – יתרונות

מהירות, יעילות, איכות גימור ו…חסכון כספי

אם בעבר ניסור בטון דרש תשומות ידניות רבות כמו שימוש בכלים ידניים כמו  פטישי אויר, שיצרו לכלוך רב, פיזור אבק רעיל ורעש רב, הרי ששימוש בטכנולוגיית היהלום המתקדמת יצרה שינוי דרמטי ביכולות ובתועלות של הטכנולוגיה החדשה למגוון שימושים של סוגי חיתוך בטון בענף הבניה, ובניהם: ניסור קירות בטון, ניסור רצפת בטון, פתיחת דלת בטון, ניסור גדר בטון, חומות, תקרות, רצפות ועוד .

אנו עומדים לרשותך עם צוות מיומן ומקצועי, לניסור בטון בירושלים, אנו מצוידים בכלים חדישים ומתקדמים, ידע מקצועי ויכולות גבוהות, המסוגל להתמודד עם כל פרויקט ניסור וחיתוך מורכב באזור ירושלים בזמן קצר יחסית ובעלות זולה משמעותית.

ניסור בטון בירושלים

מחירון ניסור בטון בירושלים

שם השירות: עלות השירות:
ניסור קיר בטון
החל מ- ₪150
ניסור רצפת בטון
החל מ- ₪240
ניסור קורת בטון
החל מ- ₪440
ניסור חלון בבטון
החל מ- ₪1000
ניסור דלת בבטון
החל מ- ₪1400
ניסור עמוד בטון
החל מ- ₪450
ניסור חומת בטון
החל מ- ₪180
ניסור מדרגות בטון
החל מ- ₪440
ניסור גדרות בטון
החל מ- ₪190
ניסור קרניז בטון
החל מ- ₪350
ניסור צינורות בטון
החל מ- ₪420
ניסור גג בטון
החל מ- ₪480

לאיזה מחיר לצפות כשאתם מזמינים עבודת ניסור בטון

כאמור, יש מספר מקרים בהם נדרש לבצע ניסור בבטון, ושמי שמבצע את העבודה חייב להיות בעל ידע בתחום עם הכלים הנדרשים. למרות זאת, עבור כל סוג של עבודה תמצאו את עצמכם משלמים מחיר שונה לחלוטין, שכן מדובר בעבודות בהיקף שונה מאוד – למרות שהן מתבצעות עם אותם כלים ואותם בעלי מקצוע. כדי לעשות קצת סדר, הנה מחירון לביצוע ניסור בטון מסוגים שונים:

  • ניסור קיר בטון – כ-150 ₪
  • ניסור רצפת בטון – כ-250 ₪ 
  • ניסור/יצירת חלון בבטון – כ-1,000 ₪
  • ניסור/יצירת דלת בבטון – כ-1,400 ₪
  • ניסור חומת בטון – כ-180 ₪
  • ניסור גג בטון – כ-480 ₪

ניתן להבין שניסור בטון הוא אמנם לא משימה פשוטה – אך בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של חיתוך היהלום, ועם הידע והניסיון הנכונים, מדובר בעבודה שיכולה להתבצע בזמן ובבלגן מינימליים. כתוצאה מכך, העלות של ביצוע ניסור בטון הפכה לזולה משמעותית לעומת תקופות עבר, בהן היה נדרש שימוש במכשור כבד הרבה יותר.

אם בעבר, ניסור בטון היה רועש, מלכלך, ומסכן את בריאות ובטיחות העובדים באתר, כיום ניסור וקידוח בטון באמצעות חיתוך יהלום מונע את כל הבעיות האלו, ולכן מומלץ להיעזר בשירות זה במקרה ואתם צריכים לעבוד עם בטון באתר הבנייה שלכם.

מחפשים צוות ירושלמי מנוסה, שיוכל לבצע עבודות ניסור בטון בצורה מדויקת, מקצועית ומהירה? אתם נמצאים בדיוק במקום הנכון. אנחנו דניאל ניסור בטון, חברה מקצועית ובעלת ותק בתחום, שתשמח לעמוד לשירותכם ולהוסיף גם אתכם לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו.

אנו עושים שימוש רק במוצרים החדישים והמובילים בשוק, ומבצעים את העבודה באופן מדויק, איכותי וזריז, שיחסוך לכם הרבה התעסקות וכסף. פנו אלינו עוד היום כדי לתאם עבודות ניסור בטון בירושלים או קידוח בטון בירושלים, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

קבלן מומלץ לניסור וקידוח בטון בירושלים – איך לבחור?

לצורך ניסור בטון וקידוח יהלום נדרש ניסיון רב וצוות מיומן ומקצועי, שצבר שנים רבות של ידע ומקצועיות כדי לתת לך את המענה המקצועי הטוב ביותר.  תחום ניסור הבטון בחו"ל מאוגד ומוסדר בתקנות מחייבות.  בארץ פחות.  לכן, מומלץ לנקוט במשנה זהירות בהצעות זולות וחשודות של טירונים בתחום או חברות שיבקשו מכם בסיום העבודה  "תוספות" שונות ומשונות .

מומלץ לבחור קבלן ניסור אמין עם ציוד חדיש וניסיון מקצועי מגוון ורב שנים, כדי שתקבלו שירות מקצועי, אמין ומסור לצד תמורה מלאה, תוצאה מוצלחת ואיכותית ברמה גבוהה.

המלצות מלקוחות ובדיקת פרויקטים קודמים שבוצעו על ידי חברת הניסור במהלך השנים לצד חוות דעת של לקוחות מרוצים, יאפשרו לכם לקבל מושג עמוק יותר לגבי טיב בחירתכם בדרך להצלחת הפרויקט.

סוף מעשה במחשבה תחילה – איכות העבודה ושביעות רצונך הם המטרות החשובות ביותר כדי להגדיר פרויקט מוצלח באמת

ניסור בטון בירושלים

 

למה כדאי לבחור בנו לצורך ניסור בטון?

  1. צוות ירושלמי מקצועי, מהיר ואמין עם מאות לקוחות מרוצים.
  2. ניסור בטון וקידוח יהלום בכלים חדישים ומתקדמים היוצרים חסכון בזמן עבודה וביצוע איכותי ברמה גבוהה ומדויקת.
  3. תכנון וקפדנות  –  תכנון מקדים  ומניעת פגיעה בחוזק המבנה ו/או בתשתיות חשמל, מים, ביוב וגז.
  4. שמירה על סביבת העבודה, ניקיון ומניעת רעשים מיותרים.
  5. בטיחות מעל לכל – שמירה על כללי הבטיחות, שימוש בציוד מגן, וכל הביטוחים הנדרשים לעובדים וצד ג'.
  6. בטחון שבחרת נכון – מאות לקוחות מרוצים, שירות מסור ואישי.
  7.  מילה זו מילה. מבטיחים ומקיימים. בלי אותיות קטנות ובלי "הפתעות" לא מתוכננות בעלויות ובלו"ז .
  8. מחיר הוגן ומשתלם באזור ירושלים והסביבה .
למה אנחנו
לוגו אדום עובד
שירות מקצועי
לוגו לחיצת ידיים
אמינות
לוגו מגן אדום
עמידה בתקני הבטיחון
לוגו חזרה בזמן
זמינות מיידית
whatsapp רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך
Accessibility