עמוד הבית בלוג רוצים להוסיף חלון בחדר קיים? כך תוכלו לבצע זאת בקלות
רוצים להוסיף חלון בחדר קיים? כך תוכלו לבצע זאת בקלות
שתף
19 אפר 2022

אם בעבר הוספה של חלון לתוך חדר קיים היה משימה כמעט בלתי אפשרית, בשנים האחרונות העניין הופך לפשוט יותר מאי פעם. אז איך תוכלו לבצע זאת בקלות, אילו כלים יעשו לכם את העבודה ולמה הכל (אבל הכל) מתחיל במדידה נכונה? כך תוסיפו חלון בקלי קלות.

בדקו את התשתיות במבנה

ראשית, בדקו את התשתיות של המבנה. שימו לב שאין צינורות גז או חוטי חשמל אשר נמצאים באזור. לאחר מכל, בדקו ברישומים שלכם שלא מדובר בקיר תומך או כזה אשר כל פגיעה בו תייצר סכנה בטיחותית בעבורכם. לאחר שיש לכם את הנתונים האלו והשגתם את האישורים המתאימים, ניתן לעבור לשלב המדידה האזור שבעתיד יהיה החלון הבא שלכם. 

מדדו כהלכה

המדידה היא אולי החלק הכי חשוב בתהליך והיא מאפשרת לכם גם לקבל קנה מידה, גם להסיר באופן מדויק את הקיר הקיים וגם להימנע מטעויות בהמשך הדרך. לכן, בין אם אתם מבקשים להוסיף חלון בלגי לפי מידה או תריסים ונציאנים הם הדבר הבא בדירה – אי אפשר לעשות קיצורי דרך בתהליך המדידה. חשוב לעשות זאת בעזרת מודד לייזר איכותי ולא להתבייש להיעזר באיש מקצוע.

שימו לב לאיכות הקיר שלכם

חשוב לדעת איזה קיר אתם צריכים לנסר בכדי להגיע לתוצאה המבוקשת במינימום זמן ובמינימום מאמץ. בישראל קיימים מבנים שונים, אשר נבנו בתקופות שונות ולכן חשוב לבדוק אם מדובר בקיר בטון או בקיר לבנים. שווה גם לשים לב אם מדובר בבטון עם פלדה או שמדובר בבטון רגיל. באופן עקרוני, ניתן להסיר כל קיר אולם צריך להצטייד בכלים המתאימים.

הצטיידו בכלים המתאימים

בכדי שתוכלו לנסר באופן מקצועי את הקיר, חשוב שיהיה לכם מגוון של מסורים. אם אין ברשותכם כלים הנדסיים שכאלו, שווה לפנות לקבלן אשר זוהי עיקר עבודות ואשר מחזיק ברישיונות המתאימים לניסור. במידה ומדובר בקיר בעל בטון עבה או כזה אשר מכיל גם מתכות – שווה לבחור במסור בעל להבי יהלום. להבים אלו נחשבים לחוד החנית בתחום החיתוך של קירות ולכן יותר ממומלצים כאשר הם בידיים הנכונות.

איך תבחרו את הקבלן הנכון לעבודה?

כאמור, לא כל אחד יכול לנסר בעצמו את הקיר ולא מעט יאלצו לפנות לקבלני ניסור בטון מוסמכים בשביל לקבל סיוע מקצועי בעבודה. לכן, חשוב לפנות לקבלן מוסמך אשר בקי בהסרה של קירות מסוגים שונים ולא לגשת לשיפוצניקים שונים אשר יכולים לבצע הריסה של קיר אך לא חיתוך מדויק. במידה והעבודה גם מתבצעת בגובה הרי שמיותר לציין עד כמה המקצועיות הכי בגדר חובה.

לסיכום, כיום ניתן להוסיף עוד כיוון אוויר על ידי פתיחה של חלון במגוון של חדרים. זה לא תהליך מסובך כמו בעבר אולם שווה להתייעץ עם מומחה בתחום לפני שניגשים למלאכה.

whatsapp רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך
Accessibility