עמוד הבית ניסור רצפת בטון

ניסור רצפת בטון

מחפשים שירות ניסור רצפת בטון? הגעתם למקום הנכון. צוות מנסרים מקצועי עם התמחות בניסור רצפות עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר זמין עבורכם.

ניסור רצפת בטון עם הצוות שלנו

  • מחיר הגון
  • ניסיון רב שנים
  • תהליך מקצועי
  • פתרון מקצה לקצה
  • התייחסות לבעיות וניתוח מרחבי
  • פריסה ארצית
  • עמידה בתקן בטיחות

יתרונות של ניסור רצפה באמצעות דיסק יהלום 

ניסור רצפת בטון הוא תהליך מורכב, מקצועי ומרתק הנעשה באמצעות מסור דיסק עוצמתי המשולב ביהלומים תעשייתיים ומאפשר ביצוע חיתוכים בעבודה מדויקת, יעילה ומהירה.

הטכניקה והכלים המתקדמים מאפשרים את חיתוך הרצפה ללא קשר לעובי המשטח האופקי, דחיסות הבטון או שילוב ברזל, אספלט, שיש או אבן קשיחה בתוך מרכיבי הרצפה .

ניסור הרצפה משמש למגוון רחב של שימושים הקשורים לשיפוץ המבנה ושדרוגו, בניית קומה או קומות נוספות במבנה, יצירת חדר מדרגות, עליית גג ועוד,  תוך שמירה על בטיחות המבנה, חוזקו וכללי הבטיחות.

התהליך הוא מהיר ובטיחותי כל עוד הוא נעשה בידיים מיומנות באמצעות מומחים לניסור ביהלום וצוות עבודה מקצועי ומסור .

אנו דואגים להתאים את טכניקת החיתוך  והכלים ההנדסיים לביצוע העבודה של ניסור הרצפה בהתאם לדרישות בשטח של הלקוח ומאפייני הפרויקט הייחודיים.

ניסור רצפה ללא אבק וללא אדים רעילים

כל עבודת חיתוך וניסור בטון מייצרת אבק ואדים רעילים של מרכיבי הבטון המנוסרים. לאדים ולשאריות האבק יכולות להיות השפעות בריאותיות קשות על הסביבה, העובדים והשכנים הנמצאים בסביבת העבודה. ניסור הרצפה באמצעות יהלום בטכניקה רטובה, במסגרתה מוזרמים מים באופן רצוף על מסור היהלום מונעים את פיזור האבק והאדים לחלל המבנה ומצמצמים משמעותית את כמות הלכלוך והסכנות של נשימת גזים רעילים. חיתוך הרצפה נעשה באופן נקי ובטיחותי.

ניסור רצפה מכל סוג בכל עובי כולל בטון מחוזק

ניסור רצפת בטון ביהלום מאפר חיתוך לעומק בלתי מוגבל של כל סוגי החומרים הדחוסים והחזרים השלובים ברצפת הבטון כמו ברזל מחוזק (ברזל מזויין) הנועד להעניק לרצפת הבטון את חוזקה גם במקרים של תנודות קיצוניות ועומסים כבדים, רצפה המשולבת עם מרכיבים קשיחים מאוד כמו אבן ואספלט נחתכים בקלות יחסית תוך שילוב של טכניקות שונות, בקלות ובמהירות לצד עבודה איכותית ומדויקת.

ניסור רצפת בטון

בטיחות ובטחון

בטיחות הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בעבודות השיפוץ והבניה בכלל, ובתחום ניסור בטון בפרט. רבים המקרים בהם נפגעים עובדים כתוצאה משימוש לא מיומן בכלים הנדסיים. לניסיון ולמיומנות של הצוות המקצועי קיימת חשיבות רבה כדי להפוך את הניסיון המקצועי גם כתמיכה בשקט הנפשי של הלקוח בכל הקשור לבטיחות העובדים, השכנים והאנשים המצויים בסביבת העבודה הקרובה.

מסור היהלום בתהליך חיתוך הרצפה מנותב באמצעות מסילה מקצועית מאובטחת ומרבית פעולות החיתוך הרצף הפעולות מתבצע תוך שימוש בשלט רחוק של המפעיל הממוקם במרחק בטחון מהמסור וסביבת אזור הניסור והחיתוכים. לצד העובדה שניסור רצפה ביהלום מצמצם את כמות הרעידות של המבנה ומונעת סיכונים לחוזק המבנה.

תוצאה מדויקת ואיכותית

בשונה מימים עברו, ניסור רצפת בטון כבר לא מבוצע כמעט על ידי כלים ידניים כמו פטישי אוויר ומשורים ידניים, ניסור הרצפה עם יהלום הוא מדויק מאוד והתוצאה המתקבלת בסיום התהליך היא איכותית ברמת הגימור, קווי המתאר והחיתוכים המדויקים מאפשרים גם לייעל את המשך תהליך השיפוץ והבניה המקרינה גם על שלבי העבודה השונים והגימור הסופי של הפרויקט כאופציה המומלצת לכל סוגי מבני הבטון, פנימיים או חיצוניים במוסדות, מפעלים, בתי ספר, בתי חולים ובתים פרטיים.

יעילות ומהירות

יעילות הוא שם המשחק כשמדובר בזמן שלך וזמן העבודה של הפרויקט משלב התכנון ועד לסיומו המוצלח. ניסור רצפה על די צוות מיומן וכלים מתקדמים מאפשר לבצע את המשימה ביעילות רבה, ללא בזבוז זמן מיותר ובלבד שנעשו כל שלבי התכנון המדויק של הפרויקט, אופי ומיקום החיתוכים ברצפה והתחשבות בגורמים כמו תשתיות חשמל, מים וגז , חוזק המבנה ותוכניות הבניה שמהווים פרמטרים חשובים כבר בשלב הבדיקות המקדימות של עבודת הניסור.

חסכון בכסף ובזמן

זמן שווה כסף. תהליך יעיל ומהיר יבטיח שלא תבזבז זמן ומשאבים מיותרים על שלב תהליך ניסור הרצפה, בדרכך להמשך שלבי הפרויקט. צוות מיומן, אמין ומקצועי המגובה בציוד מתקדם הוא הערובה לכך שחמשת היתרונות הקודמים יביאו בסופו של דבר לחסכון במחיר ובזמן יקר עבורך.

סוף ניסור רצפת בטון

טיפים חשובים לניסור רצפת בטון 

  • בדיקה מקדימה תכניות הנדסיות  – בדיקת תכניות המבנה, קונסטרוקציה והשפעות החזויות של חיתוך הרצפה
  • בדיקת תשתיות –  בדיקה של תשתיות העוברות בסיסית חיתוך הרצפה כגון:  חשמל, גז ואינסטלציה
  • ליקוי בניה   – בדיקת חריגות או ליקויי בניה באזור הסמוך לחיתוך הרצפה
  • בטיחות – שמירה על כללי הבטיחות, ביטוח צד ג' של קבלן הניסור, שימוש בציוד מיגון בהתאם לאופי העבודה
  • היתר בניה  – בדיקה האם ישנו צורך בהיתר בניה   .
  • הצעת מחיר משתלמת ומקיפה  – קבלת הצעה מקיפה עם תכולת עבודה מדויקת ומפורטת כולל התחייבות ללוחות זמנים
  • בחירת קבלן מומלץ  –  קבלן ניסור מומחה, מנוסה ואמין לניסור רצפות בטון, שיעניק לך שירות מסור ומקצועי במחיר הוגן  .

ניסור רצפת בטון במחירים הזולים ביותר נשמח לעמוד לרשותך ולהבטיח את שביעות רצונך .

מאמרים בנושא
whatsapp רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך
Accessibility