עמוד הבית בלוג ניסור וקידוח בטון בממ"ד – מה חשוב שתדעו
ניסור וקידוח בטון בממ"ד – מה חשוב שתדעו
שתף
12 יול 2021

יותר ויותר אנשים משתמשים בממ"ד הבית שלהם למשהו שהוא הרבה יותר מחדר ביטחון, למעשה, כיום אותם אנשים בוחרים להתקין בו מזגן ולשמיש אותו לעוד חדר לדיירי הבית או אפילו לאורחים. 

מעוניינים לקחת את "חדר המלחמה" שלכם ולהפוך אותו לחדר מגורים או אירוח לכל דבר? אם גם אתם רוצים להפוך את המקום הזה מתאים לצרכים שלכם הגיע הזמן לדבר על חומרי גלם חזקים המצריכים בכל המקרים משימות של קידוח בטון ולעיתים גם ניסור בטון. 

איך הופכים את חדר הממ"ד לחדר שכיף לשהות בו? 

אם עד היום חדר הממ"ד שימש אתכם לאחסון של דברים, חשוב שתדעו איך בקלות תוכלו להפוך אותו לחדר שיהפוך את איכות המגורים שלכם לטובה בפרט שאתם מתכננים ילד נוסף או אפילו רוצים לשפר את תנאי המחייה הקיימים. 

באמצעות ניסור בטון וקידוחו והתאמה למבנה תוכלו לממש את רצוניתיכם ולהופך את הממ"ד למקום שכיף לשהות בו, לישון בו וגם לארח בו לפי הצורך. 

בעידן בו ניסור בטון משמש הן למבנים תעשייתיים והן למבנים הפרטיים כאן ההזדמנות שלכם לייצר שינוי מדהים ובאמצעות דיוק רב, פחות לכלוך וידיים מקצועיות להפוך את החדר הזניח למשהו שאתם באמת צריכים! 

התקנת מזגן בממ"ד – איך עושים את זה? 

אחד מהביקוש הנפוץ ביותר זה להתקין בתוך ממ"ד מזגן ובדיוק לשם כך חשוב להבין איך עושים את זה נכון מכל ההיבטים במטרה שלא לפגוע בין היתר ביעילותו של הממ"ד חלילה בעתות מלחמה. 

על פי החוקים הישראליים נדרש פתח של עד 10 ס"מ בשביל התקנת מזגן ולא יותר מכך. כמו כן חשוב לדאוג בו זמנית גם לתשתית החשמל וזאת לטובת התווספותו של שקע חשמלי בצורה נכונה ובטיחותית. 

עם זאת חשוב לציין כי התקנה של מזגן לא הכי תקנית היות שהיא לא תייצר את הבידוד המקסימלי בפרט שמדברים חלילה על ניסיון תקיפה כימית על ישראל ולכן זה בהחלט דבר שצרי להביא בחשבון לפני שמבצעים פעולת ניסור או פריצת הבטון למטרה זו. 

למה אי אפשר לעשות את זה לבד? ניסור ממ"ד וקירותיו באופן עצמאי 

מבין כל חומרי הגלם, כאשר מדברים על קירות של ממ"ד זה הדבר האחרון שצריך לגעת בו בפרט שישנה אחריות לא רק לדירת הבית שלכם אלא גם לכל מה שקורה מעל ומתחת כאמור מגורים בבניין משותף.

לכן, כדי שלא לגרום לבעיות, סכנת חיים ובטח לעלויות יקרות לרבות התעסקות כושלת בקונסטרוקציה כל מה שאתם צריכים זה ניסור בטון יהלום שהוא חזק ויכול להביא אתכם בדיוק לתוצאות אליהם אתם שואפים באחריות מלאה וללא סיכון מיותר עבורכם ועבור דיירי המבנה. 

מי יכול לסייע לכם? בדיוק כאן נכנסת לתמונה חברה שמציגה הבנה בציוד, בניסור וקידוח של קירות מזוינים ובעיקר מבטיחה רישיון ואחריות מלאה על כל פעולה ופעולה שתתבצע במסגרת זו. 

whatsapp רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך
Accessibility